Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:00:58+02:00
UWAGA!!!!
W piątek, 23 kwietnia br. o godz.16,00 w "KAWONIE" odbędzie się koncert zespołu "Happy Sad"!!
Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych!!!
Koszt 1 biletu wynosi 15 zł.
Bilety do nabycia w KAWONIE.
2 2 2
2010-04-11T19:03:01+02:00
HAPPYSAD!
Uwaga! Uwaga! Już 18 kwietnia, na żywo w hali LIVE wystąpi HAPPYSAD. Musisz tam być! Nie może Cię zabraknąć!!! ,,Miłość", ,,Hymn 78", ,,Mów mi dobrze" to tylko jedne z piosenek, które zaśpiewają Łukasz, Kuba, Artur, Jarek, Daniel. Cena - 27 zł. Musisz ten bilet mieć!
1 1 1
2010-04-11T19:05:50+02:00
Uwaga!

Dnia 23 kwietnia o godzinie 21:00 na warszawskim okęciu wystąpi zespół Linking Park !!! Cena biletu wynosi : 230 zł. wszelkie informacje udzielane są pod numerem telefonu.......... oraz na stronie internetowej.................. . Serdecznie zapraszamy wszystkich fanów!!


organizatorzy
1 1 1