Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:32:06+01:00
2,4%=0,024 w stosunku rocznym ,czyli na okres 3 m-cy=0,25 z 0,024=0,006-20% z 0,006=0,006-0,2×0,006=0,006-0,0012=0,0048=odsetki po potrąceniu podatku 0,0048x=48zł→x=10 000zł odp.do banku wpłacono 10 000zł Na 100 dobrze
1 1 1
2009-11-03T20:34:21+01:00
D = odsetki z podatkiem
k = ?
p = 2,4
t = 1/4

d= k*p*t/100

60= k * 6/10 * 1/4 | 100
60 = k * 0,6 / 100
60 = k* 0,006
k= 10 000

na stówe dobrze bo dzisiaj to samo rozwiązała mi matematyczka na lekcji ;p