Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:34:35+01:00
Park zdrojowy w Kudowie Zdrój
tam zabawy jest cały rój
chodzę tam się bawić i uczyć
nikt mnie tam nigdy nie zasmuci
wśród śpiewu ptaków chętnie odpoczywam
i nad życiem swoim rozmyślam
tam jest cicho, lecz wesoło
gdy ludzie przechodzą wkoło
zielone rośliny, brązowe ławki
pająki, mróweczki i szczypawki
spokojnie jest tam i pięknie
gdy tak patrzysz to serce mięknie
2009-11-03T19:48:52+01:00

Czym jest dla mnie moja miejscowość?
Domem, do którego codziennie wracam.
Wspaniałym miejscem, gdzie toczy się zabawa.
Pięknymi lasami i łąkami,
polami pełnych zbóż i przeróżnych ziół.
Łąkami w kwiatach,
Miejscem, gdzie można odpocząć, w cichym i spokojnym miejscu
zapomnieć o złych chwilach,
ochłodzić się w chłodnym wodach i cieniach drzew.
Wejść do lasu pełnego soczystych owoców
i wyjść z uśmiechniętą miną.
Moja miejscowość wiele dla mnie znaczy,
I nigdy nie zamienię spokojnego miejsca,
na ruchliwe i głośne miasto.