Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:18:53+01:00
Izolinie dziela sie na :
- izohipsy -poziomice np. wysokosc n.p.p.m
- izobaty - glebokosc
- izotermy - temperatura
- izohiety - ilosc opadow
- izobary - cisnienie atmosferyczne
- izohaliny - zasolenie wod
- izohele - naslonecznienie
tylko tyle wiem. pzdr
1 5 1
2009-11-03T22:49:26+01:00
Izobary - łączą punkty o takim samym ciśnieniu
izotermy - łączą punkty o takiej samej temperaturze
1 1 1