Odpowiedzi

2010-04-11T19:07:08+02:00
Zakładają gniazda w dziuplach:sowa, puszczyk,szerszeń, osa, kowalik
budują gniazda:szpak kuna, mysz, nietoperz
18 3 18
2010-04-11T19:10:17+02:00
Budujące gniazda to:
-szpaki
-kowaliki
-szerszenie
-osy

W dziuplach:
-sowa
-puszczyk
-kuna
-nietoperz
-mysz
43 4 43
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:27:52+02:00
Gniazda budują: -szpaki
-kowaliki
-szerszenie
-osy

Dziuple: sowa, puszczyk, kuna, mysz, nietoperz, szerszeń,
19 3 19