Odpowiedzi

2010-04-11T19:09:08+02:00
Serdecznie zapraszam wszystkich chetnych
na spotkanie poświęcone działalności koła wolontariuszy,
ktore odbedzie sie 20.04.2010r. o godz.17.00,
przy ul.3 maja 5/4 ,w sali nr 9.
anna kowalska
2010-04-11T19:11:06+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na spotkanie o działalności koła wolontariuszy które odbedzie się 19 kwietnia o godz. 16.OO i miejsce spotkania.
kamil nowacki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:15:20+02:00
Drodzy mieszkańcy!
Serdecznie zapraszamy na spotkanie poświęcone działalności koła wolontariuszy. Odbędzie się ono dnia 12 kwietnia 2010r.w szkole na dużej hali o godz. 14.00. Pojawią się na nim wszyscy wolontariusze i opowiedzą o swojej pomocy dla innych ludzi. Będzie można również samemu nieść pomoc i zostać takim wolontariuszem. Będzie nam bardzo miło jeżeli państwo zaszczycą nas swoją obecnością.
Wolontariusze

Mam nadzieję, że pomogłam...