Odpowiedzi

2010-04-11T19:11:48+02:00
W ośrodkach jednorodnych (np. w próżni) światło porusza się po liniach prostych. Jeżeli światło na swej drodze napotyka ciało nieprzezroczyste, na ekranie powstaje cień tego ciała.
21 4 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:21:07+02:00
Zjawisko prostoliniowe rozchodzenie się światła, nawet w bardziej skomplikowanych przypadkach, gdy poza światłem i cieniem występują półcienie, można wytłumaczyć tym, że światło w próżni i w powietrzu biegnie po liniach prostych. W osrodkach jednorodnych swiatlo porusza sie po liniach prostych, jesli na swej drodze spotka cialo nieprzezroczytse to na ekranie powstaje cien tego swiatla.
prosze o najj:*
pozdro;**
21 4 21