Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:11:42+02:00
Warto być władcą , bo władca jest najbardziej docenianą i szanowaną osobą. Od władcy zależy wszystko. Ze zdaniem władcy liczy się każdy a nieposłusznych może spotkać kara. Władca ma dużo pieniędzy i żyje w luksusie. Chciałbym być władcą.
1 3 1
2010-04-11T19:17:44+02:00
Najbliższym mi wzorcem osobowym jest władca. Wzorzec ten ma pełną władzę nad wszystkim. Władca jest szefem wszystkich istot na swej ziemi. Wykonywanie rozkazów swoim poddanym i dowodzenie podczas wszelkich konfliktów musi być znakomite.
Zarówno chciałbym być i rycerzem. Rycerz jest pełen honoru, zawsze podejmuje się walk bez oporu i bez zawahania. To mi się strasznie podoba w rycerzu.
Obydwa te wzorce wymagają dużo do poświęceń, ale jednocześnie są godne naśladowania.
2010-04-11T19:18:00+02:00
Moim zdaniem dobrze jest przybierać postawy średniowiecznego rycerza. Warto zachowywać się jak on. Być uprzejmym, mądrym, szlachetnym. Zawsze pomagać ludziom, być szarmanckim. Trzeba być wiernym swoim zasadom i przekonaniom. Kierować się zasadami etyki i honoru. Dobrym przykładem może być, np. Zawisza Czarny - bohater spod Grunwaldu.