Odpowiedzi

2010-04-11T19:11:49+02:00
1. Ma kolce i jest najczęściej czerwona.
2.Jest czerwony i rośnie na polach.
3.Roślina która nie potrzebuje zbyt wiele wody.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T19:16:15+02:00
Bywa czerwona i biała
w kolce cała
Chłopcy dają dziewczętom czerwone
na ich łzy słone
<róża>

To nie dzwoneczek
choć ma dzbaneczek
bywają i żółte i czerwone
każdemu z nas znajome
<tulipany>

http://www.biolog.pl/content-108.html#Kwiaty
to strona gdzie masz ich dużo ja nie kopiowalam
4 5 4