Odpowiedzi

2009-11-03T19:39:03+01:00
W trójkącie prostokątnym przyprostokątne mają długość 2 i 4, a jeden z kątów ostrych ma miarę alfa.
2²+4²=c²
4+16=c²
c=√20=2√5
sinα=2:2√5=1/√5
cosα=4:2√5=2/√5

Oblicz sin alfa razy cosinus alfa =1/√5*2/√5=2/5
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:52:03+01:00
A²+b²=c²
4²+2²=c²
16+4=c²
20=c²
c=2√5

sinα=b/c=2/2√5
cosα=a/c=4/2√5

sinα*cosα=2/2√5*4/2√5=8/20=2/5
6 5 6
2009-11-03T19:55:18+01:00
A²+b²=c²
4²+2²=c²
16+4=c²
20=c²
c=2√5

sinα*cosα=2/2√5*4/2√5=8/20=2/5
2 4 2