Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T19:16:15+02:00
40%x=0,4x-pirwsza rata
30%*(60%x)+100=0,3*0,6x+100=0,18x+100-druga rata
572 zł-trzecia rata
0,4x+0,18x+100+572=x
-0,42x=-672
x=1600
572 zł-trzecia rata
640+388+572=1600
Odp. Całkowity koszt wycieczki 1600zł


dasz najj
5 4 5
2010-04-11T19:16:22+02:00
40%x=0,4x-pirwsza rata
30%*(60%x)+100=0,3*0,6x+100=0,18x+100-druga rata
572 zł-trzecia rata
0,4x+0,18x+100+572=x
-0,42x=-672
x=1600
spr
0,4*1600=640zł-pirwsza rata
0,18*1600+100=288+100=388zł
572 zł-trzecia rata
640+388+572=1600
Odp. Całkowity koszt wycieczki 1600zł.

Prosze i czekam na wybranie mnie na najlepsza odp. :PPPPP
6 4 6