Odpowiedzi

2009-11-03T19:38:59+01:00
Jama ustna - cukry (skrobia)
Żołądek - białka
Dwunastnica - białka, cukry, tłuszcze, kwasy nukleinowe
Jelito cienkie - cukry, białka, tłuszcze
2009-11-03T19:44:00+01:00
-białka-żoładek i jelito cienkie
-cukry -żoładek
-węglowodany-jelito cienkie
-tłuszcze-jelito cienkie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:47:18+01:00
Bialka : żołądek, jelito cienkie ,dwunastnica
tłuszcze: jama ustna, żałąde,k jelito cienkie
cukry: jama ustna , trzustka, jelito cienkie,
weglowodany: jama ustna, żoładek , jelito cienkie , dwunastnica
2 3 2