Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:26:10+02:00
Mi sredniowiecze kojarzy sie z opiwieściami o smokach, rycerzach,
zamkach, z łaciną oraz rycerskość wobec dam. Zapomina sie tez że gdyby nie średniowiecze i ludzie w tamtych czasach żyjących nie wiedomo ile byśmy stracili dorobku antyku.
1 1 1
2010-04-11T19:29:41+02:00
Średniowiecze to okres rozwoju mistycyzmu, religijności głębokiej. Ciemnota średniowiecza to mit kreowany przez tak zwanych humanistów. W stosunkach społecznych korporacjonizm był chyba najlepiej funkcjonującym systemem zawodowym, do którego próbowano wracać później wielokrotnie. Bez pewnych podstaw filozoficznych okazywało się to jednak niewykonalne.
1 1 1