Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:24:19+02:00
(nazwa miejsc. , data)

Drogi Chopinie !

Piszę do Ciebie list, poniważ jesteś dla mnie kimś wyjątkowym, Twoja twórczość, jest tak piękna, że wraz z koleżankami codziennie byśmy jej słuchały.
Poznałam Cię, gdy miałam 4 lata, właśnie wtedy mama pokazała mi zdjęcia, a ja jako małe dziecko byłam bardzo ciekawa.
Dziękuję Ci drogi Chopinie, za to, że jesteś nadal w naszych sercach, a Twoja muzyka została z nami po dzień dzisiejszy.

P.S Pozdrowienia od całej rzeszy fanów.

(podpis)
2 5 2
2010-04-11T19:25:46+02:00
Drogi Fryderyku
Dziękuje ci za wszystkie twoje książki.
Są bardzo rzeczywiste!
2 3 2
2010-04-11T19:26:05+02:00
Drogi Fryderyku

Na wstępie mego listu chciałbym Ci serdecznie podziękować ,za to co stworzyłeś,nie tylko dla naszego,kraju ,lecz i świata.
Twoje dzieła zna każdy Polak,ludzie grający na fortepianach biorą z Ciebie przykład. Nikt o Tobie nigdy nie zapomni. Co roku na twą cześć organizowane są konkursy Szopenowskie.
Jeszcze raz dziękuję Ci w imieniu moim,ale także całej ludzkośći za to uczyniłeś dla świata.
3 4 3