Musze napisać emaila do kolegi lub koleżanki,w którym polece mu jakiś sport i opowiem mu o nim czemu mi sie podoba co w nim sie robi jak wygląda itp:. itd:.
chciałbym dostac tekst po polsku i po angielsku
potrzebowałbym to na jutro z góry dzięki ;) i powinno mi to zając tak około całom strone z zeszytu .

3

Odpowiedzi

2009-11-03T19:52:58+01:00
Hej Kinga nie uwierzysz ostatnio zainteresowałam się snowboardem bardzo mnie to relaksuje. Może przyjedziesz do mnie i cię nauczę będzie to dla ciebie bardzo wspaniały sport. Ale mówię prawdę nie jest to aż tak łatwy sport trzeba się koncertować i utrzymać równowagę, ale raz dwa i się tego nauczysz. Pozdrawiam czekam na odpowiedź.

Hey King does not believe recently I became interested in snowboarding it relaxes me very much. Can come to me and will teach you this will be for you a wonderful sport. But I speak the truth is not so easy sport touring and you have to maintain a balance, but once in the two and learn. Yours waiting for a reply.

Myśle że pomogłam
2009-11-03T20:02:37+01:00
There is honor (worship) from steam of (couple of) day great advice it run cultivate (grow) it sport Marta dyscypline as you do not crucify a lot and there is nice. When it sport cultivate (grow) great look .....

Hey King does not believe recently I became interested in snowboarding it relaxes me very much. Can come to me and will teach you this will be for you a wonderful sport. But I speak the truth is not so easy sport touring and you have
Najlepsza Odpowiedź!
  • raca
  • Początkujący
2009-11-03T21:26:10+01:00
Hi Mark!
I would like instruct you a sport which I like the most. It is a volleyball. Volleyball is a beautyfull game. Men such as women are playing them. You definitely watched this game in TV in the past. This sport I always liked because I aways want to play them. I often watch volleyball in TV and I support our polish representation. I have a hope that you take to this game.
Your friend....

Cześć Mark!
I chciałabym/chciałbym polecić Ci sport, który ja lubię najbardziej. To jest siatkówka. Siatkówka to piękna gra. Mężczyźni zarówno jak i kobiety grają w nią. Ty z pewnością oglądałeś tą grę w tv w przeszłości. Ten sport ja zawsze lubiłam/lubiłem, ponieważ ja zawsze chciałam w to grać. Ja często oglądam siatkówkę w tv i kibicuje nasz4ej polskiej reprezentacji. Mam nadzieję, że ty polubisz tą grę
Twój przyjaciel.....