W doświadczeniu na temat: Wpływ nawozu mineralnego na wzrost siewek przenicy, grupą kontrolną są:

A- siewki przenicy, którym nie podano nawozu
B- siewki żyta, którym podano nawóz
C- siewki przenicy, którym podano nawóz
D- dojrzałe rośliny przenicy, którym nie podano nawozu

3
ja bym wybrała Ollka1234 poniewarz odpowiedział pełnym zdaniem i ma 3 podziekowania

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:44:34+01:00
2009-11-03T20:11:10+01:00
Jest to odpowiedz b
ty powinienes miec najleprza odpowiedz
  • 1995
  • Początkujący
2009-11-03T20:21:29+01:00