Właściciel domu chcąc zaoszczędzić energię elektryczną dokonał trzech usprawnień które obniżyły wydatki na ogrzewanie domu kolejno o 0,20 potem o 0.25 a następnie o 0,55 kosztów wydatków. O jaką część łącznie zmienjszyły sie wydatki właściciela domu na ogrzewaniee.?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:38:41+02:00
0,55+0,25+0,20=0,95
95 setnych
1 1 1
2010-04-11T19:38:58+02:00
0,20+0,25+0,55=0,95
Odp.:Wydatki na ogrzewanie domu zmniejszyły się o 0,95.


Takie to aż trudne było?o.O
1 1 1