Oblicz ile pieniędzy będzie miał po roku przed odliczeniem podatku od odsetek na swoim koncie właściciel,jeżeli wpłacił do banku 30 000 złotych, lokując je na dwóch lokatach terminowych:
1- 10 000 złotych na 3.5% w skali rocznej
2-20 000 złotych na 4% w skali rocznej

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:47:05+01:00
10000zł x 3,5%/100% =350zł
20000zł x4%/100%= 800zł
30000zł+350zł+800zł= 31150zł
2 3 2
2009-11-03T19:47:46+01:00
3,5% * 10 000 zł + 4% *20 000 zł = 0,035*10 000 zł + 0,04*20 000zł=
=350 zł + 800zł = 1 150 zł
( 30 000 + 1 150) zł = 31 150 zł
Odp. 31 150 zł.
4 3 4