Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:11:48+02:00
Witaj Kasiu ! xxx 11.04.10
Na początku mojego listy chcę Cię serdecznie pozdrowić. Piszę do Ciebie, aby zachęcić Cię do działalności charytatywnej.
Ostatnio w mediach poruszył mnie reportaż który ukazywał naród jako społeczeństwo z sercem z kamienia. Po spędzonym czasie przed telewizorem, postanowiłam podjąć jakieś działanie, abym nie była jedną z tych osób, które przechodzą obok krzywdy innych obojętnie. Postanowiłam zacząć udzielać się w różnych akcjach charytatywnych, ostatnio zbierałam pieniądze dla dzieci nieuleczalnie chorych. Sama wiesz ile dzieci, młodzieży a nawet dorosłych potrzebuje pomocy. Na pewno, gdybyś miała w rodzinie kogoś potrzebującego (czego nie życzę nikomu) chciałabyś aby inni pomogli CI i wsparli czy to materialnie czy duchowo. Zachęcam Cię abyś przemyślała mój krótki list, doszła do wniosków, że powinniśmy pomagać bezinteresownie. Bóg nam to prędzej czy później wynagrodzi.
Czekam na odpowiedź,
Twoja przyjaciółka xxx

2 4 2
2010-04-11T20:15:28+02:00
Warszawa,12.04.2010
Droga Aniu!
Cześć!Dawno się nie widziałyśmy i chciałabym Ci powiedzieć bardzo ważnego.
Jakiś czas temu podjęłam się działalnościom charytatywnym.Jest to bardzo miłe zajęcie i zawsze możesz pomóc bliźnim.Te zajęcia są darmowe i bardo przydatne.
Pozdrawim cie serdecznie i mam nadziehj ze przylaczysz sie do nas.
...