Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T19:46:29+02:00
A)
ax-b=c
ax=c+b/:a
x=(c+b):a

b)
ax+bc=dx+e
ax-dx=e=bc/:a;d
2x=(bc:a):d
x=((cbc:a):d):2

c)
2ax-b=2x+c
2ax-2x=c+b/:1
ax-x=(c+b):2/:a
2x=((c+b):2):a/:a
x=(((c+b):2):a):2





1 5 1
2010-04-11T19:46:50+02:00
A) ax-b=c
ax=c+b/:a
x=c/a+b+a

b)ax+bc=dx+e
ax=dx+e-bc/:a
x=dx/a+e/a-bc/a

c)2ax-b=2x+c
2ax=2x+c+b/:2a
x=x/a+c/2a+b/2a


mi się wydaje ze to tak powinno być :)