Odpowiedzi

2010-04-11T19:46:33+02:00
-chcieli być piratami
-chcieli aby nikt im nie rozkazywał
2010-04-11T19:50:32+02:00
Huck marzy o wolności i możliwości wykupienia z niewoli swojej rodziny.

Tomek - wierzy w rozmaite zaklęcia, zabobony
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T19:51:41+02:00
*zostanie piratami
*odnalezienie skarbu
*zbudowanie własnej łodzi
*walka z innymi piratami
*wyruszenie w świat
1 5 1