Odpowiedzi

2009-11-03T19:47:06+01:00
Bycie dojrzałym oznacza bycie odpowiedzialnym za swoje czyny. Człowiek dojrzały zdaje sobie sprawę z konsekwencji swoich czynów.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:47:26+01:00
Nie nalezy zaczynac zycia seksualnego zbyt wczenie gdyz to wplywa na nasza psychike i ksztaltowanie sie naszego dlaszego zycia.
Jest to wazne wydarzenie wiec powinnismy go przemyslec dobrze aby nie stalo sie jakas tragednia.

Bycie dojrzalym oznacza zdawanie sobie sprawy z konsekwecji za swoje postepowanie. Wiek nie daje czlowiekowi jorzalosci ale jego umysl i psychika.
3 5 3
2009-11-03T19:58:21+01:00
1.Ponieważ można zarazić się chorobą "Hif".
Wczesne współżycie seksualne jest grzechem.
Można zajść w ciąże.
2.Być dojrzałym,to znaczy podejmować mądre i przemyślane decyzje w swoim życiu. Dojrzeć do tego,aby zostać mężem czy żoną,matką czy ojcem.Być gotowym na pomoc innym osobom,nie przechodzić koło nich obojętnie. Powinniśmy starać się używać słów takich,by nie zranić bliskiej nam osoby,bo póżniej ciężko odbudować poprzednie łączące nas relacje.
Mam nadzieję,że pomogłam. Agnieszka

2 5 2