Wykonaj działania(Zależy mi nie na wynikach samych ,ale też na rozwiązaniach):
a)8√44+3√99-√11
b)2√640 +5√40
c)20√28-2√7
d)6√500+3√125+√5
e)8√44+3√11-√99
f)2√360+5√90
g)8√700-2√7
h)6√300+3√75+√3
i)8√11+3√99-√44

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:54:22+01:00
A.8√44+3√99 - √11 = 8√4*11 - 3√9*11 - √11 = 10√11 - 5√11 - √11 = 4 √11
b.2√640 + 5 √40 = 2√4*160 + 5√4*10 = 4√160 + 7√10 = 4√16*10 + 7√10 = 8√10 - 7√10 = √10
c.20√28 - 2√7 = 20√4*7 - 2√7 = 22√7 - 2√7 = 20√7
d.6√500+3√125+√5 = 6√5*100 + 3√5*25 + √5 =8√5 + 5√5 + √5 = 14√15
e.8√44+3√11-√99= 8√4*11 + 3√11 - √9*11 = 10√11 + 3√11 - 3√11 = 10√11
f.2√360+5√90=12√10+3√10=15√10
g.8√700-2√7=80√7-2√7=78√7
h.6√300+3√75+√3=60√3+15√3+√3=76√3
i.8√11+3√99-√44=8√11+9√11-2√11=15√11
2009-11-03T19:57:31+01:00
A)8√44+3√99-√11=8*2√11+3*3√11-√11=16√11+9√11-√11=24√11
b)2√640 +5√40=2*8√10+5*2√10=16√10+10√10=26√10
c)20√28-2√7=20*2√7-2√7=40√7-2√7=38√7
d)6√500+3√125+√5=6*10√5+3*5√5+√5=60√5+15√5+√5=76√5
e)8√44+3√11-√99=16√11+3√11-3√11=16√11
f)2√360+5√90=12√10+3√10=15√10
g)8√700-2√7=80√7-2√7=78√7
h)6√300+3√75+√3=60√3+15√3+√3=76√3
i)8√11+3√99-√44=8√11+9√11-2√11=15√11
2009-11-03T21:19:47+01:00
A) 8√44+3√99-√11=8*2√11+3*3√11-√11=16√11+9√11-√11 = 24√11
b) 2√640 +5√40=2*8√10+5*2√10=16√10+10√10 = 26√10
c) 20√28-2√7=20*2√7-2√7=40√7-2√7 = 38√7
d) 6√500+3√125+√5=6*10√5+3*5√5+√5=60√5+15√5+√5 = 76√5
e) 8√44+3√11-√99=16√11+3√11-3√11 = 16√11
f) 2√360+5√90=12√10+3√10 = 15√10
g) 8√700-2√7=80√7-2√7 = 78√7
h) 6√300+3√75+√3=60√3+15√3+√3 = 76√3
i) 8√11+3√99-√44=8√11+9√11-2√11 = 15√11