Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:52:50+01:00
Achilles walczył dla sławy i chwały. Chciał żeby opowiadano o nim baśnie i śpiewano pieśni. Aby pamięć o jego imieniu nigdy nie zginęła. Natomiast Hektor walczył z miłości do kraju i swoich najbliższych. Był gotów oddać za swoją ojczyznę życie. Moim zdaniem agresywny i porywczy Achilles, który nie zważał na to ile osób zginie żeby tylko mógł osiągnąć to co sobie zamarzył, nie mógł się równać z Hektorem.
1 5 1
2009-11-03T19:54:02+01:00
Hektor był śmiertelnikiem, natomiast Achilles poza piętą był nieśmiertelny. Hektora wspierał Zeus. Achillesowi pomagała Pallas, czyli Atena. Był on człowiekiem zawistnym, ze złością stwierdził, że pomiędzy nim, a Hektorem nie będzie porozumienia, kiedy to poprosił go on o zwrot jego ciała Grekom, w wypadku zgonu. Achilles był bardzo wybuchowy, w przeciwieństwie do uczuciowego i wiernego ojczyźnie Hektora. Był też niewątpliwie lepszy w walce czemu dowodzi śmierć jego przeciwnika.
1 5 1