Odpowiedzi

2009-11-03T19:56:35+01:00
1 thej r tłu paunds end eiti fajv pens
2 en szejk czoklejt łan paund end najnti fajv pens
3 hjere ju ar
4 dets for paunds end ejti pens fenk ju. gudbaj
5 łi griit in mek donelds

1 1 1
2009-11-03T19:57:14+01:00
1.Dej ar Ł 2.85(tu.ejti-fajf)
2.En szejk czokolade Ł 1.95(łan,najti-fajf)
3.Her ju ar
4.Dacz is Ł 4.80(for-ejti)
5.We grit in mcdonalds (mc donalds normalnie)

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:05:45+01:00
1) Dej ar tu paunts ejti fajw
2) En szejk czokolat łan paunts najnti fajw
3) Hir ju ar
4) Dats for paunts ejti fenk ju. Gudbaj
5) Łi grit in Makdonalds
1 1 1