Odpowiedzi

2009-11-03T19:50:43+01:00
2009-11-03T19:52:33+01:00
Poszukiwanie pracy, lepszy rożwój cywilizacyjny, lepsza opieka zdrowotna, lepszy dostęp do dóbr kultury i nauki, lepsze szkolnictwo
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:02:46+01:00
Wzrost liczby ludności w miastach łączy się z większymi możliwościami rozwoju. Istnieje tu lepszy dostęp do nauki, kultury i oświaty. Niestety w wielu wsiach jest to bardzo utrudnione. Większość młodych ludzi emigruje do miast. Nie muszą to być miasta duże takie jak Warszawa, Wrocław czy Poznań. Już w mniejszych miastach można się rozwijać, kształcić w uczelniach czy dostać lepiej płatna pracę. Dostęp do kin, teatrów jest także dobrym aspektem emigracji. Wieś niestety tego nie posiada, a większość osób ma teraz dostęp do internetu i widzi to, o czym chciała by w przyszłości nie tylko marzyć, ale coś mieć, czy coś lepszego wykonywać w swoim życiu.
7 4 7