Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:14:15+02:00
Żywiciel pośredni - świnia
żywiciel ostateczny- człowiek
2010-04-11T20:19:35+02:00
Tasiemiec uzbrojony
posredni- bydlo
ostateczny-czlowiek

tasiemiec nieuzbrojony
posredni-trzoda chlewna, sporadycznie czlowiek
ostateczny- czlowiek

bruzdoglowiec szeroki
posredni- skorupiak oczlik i ryba kostnoszkieletowa slodkowodna
ostateczny- czlowiek i kazde zwierze ktore je ryby

tasiemiec bablowcowy
posredni czloweik bydlo
ostateczny-psy lub zwierzeta kotowate

motylca watrobowa
postedni- blotniarka moczarowa
ostateczny-bydlo i czlowiek

przywra krwi
posredni-slimak
ostateczny-czlowiek
2010-04-11T20:51:21+02:00
Posredni to ( przypadek tasiemca ) swinia lub krowa ( nie jestem pewien ale uzbrojony w swińskim mięsie a w krowim nieuzbrojony CHYBA ale raczej :) ) ostatecznym jest czlowiek :(