Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:10:19+02:00
Często przyczyną samobójstwa jest niespełniona miłość do kobiety jak np w cierpieniach młodego wertera. Werter zakochał się w kobiecie która miała nażyczonego i na wertera nie zwracała uwagi. W ogóle werter miał depresję - cierpiał na ból istnienia i to w połączeniu z niespełnioną miłością popchnęło go do samobójstwa
2010-04-11T20:10:53+02:00
Przykłady:
-miłość zraniona
-miłośc nieodwzajemniona
-konflikty rodzinne
-zdrada
-odrzucenie
-
2010-04-11T20:16:02+02:00
Miłość
zdrada partnera
brak zrozumienia przez społeczeństwo
upośledzenie (na przykład fizyczne - nie podoba się własny wygląd)
beznadziejna sytuacja materialna