Odpowiedzi

2010-04-11T20:09:50+02:00
A) 2*4*h=36
h = 36/8
h = 4,5 cm

b)0,5*6*8*h=36
h=36/24
h=1,5 cm

c)12*6*h=36
h=36/72
h = 0,5
2010-04-11T20:15:00+02:00
A) pole podstawy wynosi 3*4=12 , z tego wynika że wysokość wynosi 36:12=3
b)pole podstawy wynosi 6*8/2=24, z tego wynika że wysokość wynosi 36/24=1,5
c)pole podstawy wynosi 12*6=72 , z tego wynika że wysokość wynosi 36/72=0,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:19:19+02:00
A) 3x4xh=36
h=36:12
h=3 cm szescienne
b)(6x8):2xh=36
h=36:24
h=1,5 cm szesciennych
c)12x6xh=36
h=72:36
h=0,5 cm szesciennego