Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:13:35+02:00
Gdyby w mojej miejscowości powstał taki ośrodek to tolerowałabym jego istnienie, ponieważ pomaga on ludziom chorym, zakażonym. Pomaga im przetrwać najgorsze chwile i mieć nadzieję na normalne życie ;)
2010-04-11T20:17:24+02:00
Gdyby w mojej miejscowości lub na mojej ulicy powstała taki ośrodek myślę, że tolerowałabym jego istnienie, ponieważ ludzie, którzy są nosicielami wirusa HIV muszą gdzieś przebywać i mieć możliwość leczenia.