Odpowiedzi

2010-04-11T20:20:11+02:00
1 Próżny - Zadumany w sobie . Samolubny i nie zauważalny innych ludzi .

2. Pijak - człowiek pijący .Nie zauważający innych ludzi Pijący z powodu zainteresowania ludzi na około niego

3.Bankier - Człowiek który uważał że jest wszystko jego . Twierdził że jest wszystko bardzo bogaty ale i tak to mu nie wystarczało .!

4.Latarni - Człowiek robiący coś dla innych .Bardzo chwalony i lubiany przez innych .

5. Geograf - Człowiek zapracowany .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:21:07+02:00
Próżny- Docierały do niego tylko pochwały. Jedynym jego pragnieniem było ciągłe ich słyszenie.
Pijak- Popadał w uzależnienie ponieważ wstydził się tego, że pije. Picie pozwalało mu o tym zapomnieć.
Bankier- Twierdził, że jest człowiekiem poważnym. Bezprzerwy liczył gwiazdy.
Latarnik- Mały książę twierdził, że on jako jedyny nie zajmuje się sobą. Jego praca polegała na co minutowym zapalaniu i gaszeniu latarni na jego planecie.
Geograf- Czekał na badaczy. Nie znał nawet swojej planety, ponieważ uważał, że jest zbyt ważną osobą by wędrować po okolicy.