Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:21:38+02:00
Dawno temu żył sobie książe,który kochał przepiękna księżniczkę Ewelinkę,ona zaś nie lubiła księcia.Pofdczas kiedy starał się o jej ręke oan wyjechała ktoś nie stety chciał ją zabić i zabił Księżniczka złożina zostaął do grobu a książe zaminił się w ducha i na wieki był przy księżnicce :)
2010-04-11T20:26:40+02:00
O takie coś chodziło?
sam pisałem :d
Był sobie biedny rybak o imieniu Kon.Zawsze był szczęśliwy i rzadko co był smutny i płakał. jak co dzień poszedł na spacer przy plaży uwielbiał zapach morza i jego dźwięki czuł się wolny od wszystkiego dlatego został rybakiem kochał swoją pracę nawet jeżeli mało zarabiał ale ten spacer właśnie tego dnia zmienił jego życie nie odwracalnie.pod czas jednego z takich spacerów znalazł piękny złoty kielich. wziął go sobie ponieważ do nikogo nie mógł należeć możliwe że kogoś po drugiej stronie morza. po znalezieniu od razu pokazał puchar swojej ukochanej żonie Edynie. była piękna i pracowita co tydzień chodziła do miasta i kupowała jedzenie i inne potrzebne do życia reczy. była zachwycona zaleźiskiem i powiedziała że można go zachować na czarną godzinę. Kon zgodził się z tym i poszedł do pokoju z kufrem lecz niechcący potkną się i łza poleciała z jego oczu i wpadła do kielicha. Ta przy zdumieniu rybaka zamieniła się w idealnie kulistą czarną perłę. nie powiedział tego żonie by nie zrobiła czegoś głupiego i zaczęła się bić i płakać lecz chroniąc żonę sam sobie zaszkodził mianowicie zaczął wprawiać się w smutek wspominał złe czasy a czasami specjalnie się przewracał. żona oczywiście od razu zauważyła coś dziwnego chciał z nim porozmawiać ale ten odpowiadał że nie jej sprawa albo coś takiego. Był bardzo zaniepokojona ale musiała się z tym pogodzić. zaczęła pić alkohol. Ich małżeństwo się rozpadało ale nadal siebie kochali. Kona zaślepiła chciwość i zrobił coś niewyobrażalnego co wydawało mu się najbardziej logicznym rozwiązaniem chciał zabić jego zonę nie miałby mu kto przeszkadzać i by był jeszcze bogatszy dzięki rozpaczy nad ciałem żony.zrobił to tuż przed wyjściem żony podciął jej gardło i wrzucił do dziury. był już bardzo bogaty codziennie zarabiał 100 pereł już nie wiedział co robić ze sobą więc tylko jadł i płakał.po kilku tygodniach ludzie z miasta zaczęli się nie pokojić ponieważ żona rybaka nie chodziła na zakupy a przecież trzeba było coś jeść. więc wybrano kilka osób by zobaczyć co się stało natknęli się na dziurę z ciałem żony kona! byli przerażeni kto mógł to zrobić przecież nie Kon ale jakby ktoś inny to zrobił to by szukał żony. wszystko wskazywało na to że to Kon był zabójcą nie wiadomo było tylko dlaczego od razu po powrocie osób które ujrzało ciało odział policji poszedł do domu rybaka. usłyszeli płacze i ryki. zobaczyli też górę czarnych pereł weszli do domu i zobaczyli Kona płakającego nad kielichem w którym pojawiały się czarne perły. policja szybko zabrała go do sądu i został uznany za winnego i musiał ponieść karę w postaci śmierci. gdy kat stał przy nim ten krzykną
-Cebula! i padł martwy
i tak zakończyła się jego historia tajemniczego kielicha nigdy nie znaleziono
1 5 1