Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-11T20:19:01+02:00
5% to grube ryby
95% to plotki i leszcze
leszczy jest 38
plotki stanowia 80% pozostalych ryby czyli 80% z tych 95% wszystkich ryb
czyli 38 leszczy to 20% pozostalych ryb, co daje
38=20%
x=100%
x=190 tyle jest pozostalych ryb czyli
38 leszczy i 152 plotki
190 to 95% wszystkich ryb, grubych jest 5%
190=95%
x=5%
x=10



Dasz najjj
1 5 1
2010-04-11T20:49:10+02:00
NIe wiem czy to na 100% będzie dobrze ale spróbuję a więc:

wszystkie ryby-100%
grube ryby-5%
pozostałe-80%
leszcze-38
80%+5%=85%
100%-85%=15%
15%-leszcze
15%=38
30%=76
30%*2=60%
76 * 2=152
pozostaje obliczyć 10%
60% dzielimy na 6=10%
to samo robimy z liczbą wychodzi nam w zaokrągleniu 25
wiemy że 10%=5
więc 5%=w zaokrągleniu 13
10%+5%=15%
25+13=38
Jeśli w odp. było by 37 ponieważ liczba 25 dzielona na 2 daje dokładnie 12,5 mam nadzieję że o to chodziło :)
1 1 1