Przeczytaj tekst.Opowiedz po polsku co zrozumiałeś a następnie uzupełnij luki:

-schriebt ............................................ .
-im Internet ........................................ .
-publiziert .......................................... .
-wohnt in ........................................... .
-hat ................................................. .
- .................. täglich E-Mails an seine ................ und chattet.
Er spricht dieselbe Sprache wie der Computer.Mit 8 Jahren schrieb er komplexe Programme für die Firma seines Vaters."Das C++ ist leicht zu lernen", sagt der heute 12-jährige Sven.Über ein Computertalent aus Genf.
Ulrike Bechstein

Während andere Kinder in seinem Alter Computerspiele spielen lernen, hat er schon längst seine eigene Homepage.Hier publiziert ermseine Fotos und Lieblingssongs.Ab und zu hilft er auch seinem Vater verschiedene Computerpannen und-probleme zu lösen.Ansonsten ist er ein ganz normaler Teenager:

Sven schickt täglich viele E-Mails an seine Freunde, surft tierisch gern im Internet (da liest er auch sein Lieblingsmagazin "Die Welt im World Wide Web") und chattet.In der Nummer Eins in Mathe und Informatik.Schon als Kind.

2

Odpowiedzi

2010-04-11T21:00:28+02:00
-schriebt er komplexe Programme für die Firma seines Vaters.
-im Internet hat er schon längst seine eigene Homepage.
-publiziert ermseine Fotos und Lieblingssongs
-wohnt in Genf
-hat Computertalent .
-schickt täglich E-Mails an seine Freunde und chattet.

Tłumaczenie:
Mówi tym samym językiem, co komputer. Gdy miał 8 lat, pisał kompleksowe programy dla firmy ojca. "C+++ jest łatwe do nauczenia" mówi dzisiaj 12-letni Sven.
O talencie komputerowym z Genf: Ulrike Bechstein.

Podczas gdy inne dzieci w jego wieku uczyły się grać na komputerze, on od dawna miał już swoją własną stronę internetową. Na niej publikował zdjęcia i ulubione piosenki. Od czasu do czasu pomagał ojcu w rozwiązywaniu problemów komputerowych. Oprócz tego Sven jest zwykłym nastolatkiem:

Codziennie wysyła dużo maili do swoich przyjaciół, serfuje po internecie (tam czyta też swój ulubiony magazyn "Świat WWW" i czatuje. Jest numerem jeden w matematyce i informatyce. Już jako dziecko.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:01:33+02:00
-schriebt komplexe Programme für die Firma seines Vaters. .
-im Internet .
-publiziert .
-wohnt in Genf .
-hat schon längst seine eigene Homepage. .
- Schickt täglich E-Mails an seine Freunde und chattet.


On mowi w tym samym jezyku, co komputer.W wieku 8 lat pisal skomplikowane programy dla firmy swojego ojca.Computer jest latwy do nauczenia-mowi 12-letni dzisiaj sven.
O talencie komputerowym z Genewy
Ulrike Bechstein

Kiedy inne dzieci w jego wieku ucza sie grac gry komputerowe,on od dluzszego czasu ma swoja strone.Tutaj publikuje on swoje zdjecia i ulubione piosenki.Od czasu do czasu pomaga tez swemu ojcu rozne problemy komputerowe rozwiazywac.Poza tym jest on calkiem zwyklym nastolatkiem.

Posyla dziennie wiele e-mailow do swoich przyjaciol,serfuje chetnie po internecie(tam czyta tez swoj ulubiony magazyn"Swiat w dzikim swiecie Web") i czetuje.Jest pierwszy w matematyce i informatyce.Juz jako dziecko.
4 4 4