Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:02:21+01:00
Krakowskie: pas Przemyśl-Rzeszów-Tarnów-Myślenice-Żywiec

środkowopolskie: pas Chełm-Sandomierz-Radom-Opoczno-Częstochowa-Katowice-Cieszyn

bałtyckie: pas Augustów-Kolno-Nidzica-Płock-Konin-Leszno-Zielona Góra



Oczywiście są to dane przybliżone.
Jeśli coś byłoby niejasne to proszę pisać. ;)
2009-11-03T20:04:58+01:00
A) krakowskie:
-cała Polska z wyjątkiem gór,
b)środkowopolskie:
-obszar Polski z wyjątkiem gór, dolin i wyżyn,
c)bałtyckie:
- Polska północna - pojezierza i pobrzeża

notatka przepisana z zeszytu do geografii

Mam nadzieję że pomogłem ;-)
1 5 1