Odpowiedzi

2010-04-11T20:26:19+02:00
Walka o wolność , wyzwolenie się .
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:28:21+02:00
Powstanie Kosciuszkowskie
przyczyna 2 rozbiór
skutek 3 rozbiórr
powstanie listopadowe
przyczynya agresja zaborców rosji
skutek likwizacja autonomi królrestwa polskiego i konstytucji Wielka emigracja
powsttanie styczniowe
przyczyna Bramka Magrabiego Wielopolskiego
skutek zesłanie na syberie ucieczki z kraju
21 3 21