Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:56:50+01:00
Julia nie potrafiła żyć bez ukochanego i uknuła plan w którym wypila eliksir po ktorym przez kilka godzin miala utracic czynnosci zyciowe wszyscy uznali ze ona nie zyje, ta informacja doszla do Romea i ten po zobaczeniu jej wbił sobie sztyylet w serce po obudzeniu sie Juli i zobaczeniu ze romeo nie zyje postanowila sie zabic i tak zrobila:)
2 3 2
2009-11-03T20:04:33+01:00
Tragedii Wiliama Szekspira - Romeo i Julia, to młodzi idealiści miłości. ... Musieli zginąć, bo dla takich jak oni w świcie bez wartości nie ma miejsca
TYLKO TYLE MAM NA TEN TEMAT