Uporządkuj według zasady chronologii panujących królów . :
Kazimierz Wielki , Bolesław Chrobry , Stefan Batory , Jan III Sobieski , Władysław Łokietek .

b .) Wymień elementy architektury charakterysteczne dla utworu .
c .) Wyjaśnij jedynym zdaniem , dlaczego dwór nazywano dworem pańskim . ?

PROSZĘ O ROZWIĄZANIE . :* . !

2

Odpowiedzi

2010-04-11T20:30:21+02:00
Chrobry
Łokietek
Wielki
Batory
Sobieski

b) jakiego utworu?
c)Ponieważ należał do pana?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:50:56+02:00
1.Bolesław Chrobry,Władysław Łokietek,Kazimierz Wielki ,Stefan Batory ,Jan III Sobieski .
C)Ponieważ mieszkała tam bogata szlachta ,mająca wysoką władzę w kraju.
Pozdrawiam:))