Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:48:03+02:00
W miejsce x podstawiasz 2
y= -0,5*(2)+2
y=1
i drogie rownanie
y=2*(2)-3
y=1
odp.Wspólny punkt to x=2
1 5 1
2010-04-11T20:52:54+02:00
Wspólny punkt otrzymamy rozwiązując równanie:
-0,5x+2=2x-3
5=2,5x
x=2
pierwsza współrzędna szukanego punktu to 2, drugą otrzymamy podstawiając do któregokolwiek równania za x liczbę 2
y=2*2-3=1
Szukany punkt ma współrzędne (2,1)
6 1 6