Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:30:18+02:00
1) Inne gatunki kultury nie znają i nie umieją się nią posługiwać.
2) Homo sapiens bez kultury nie był by już sapiens ponieważ kultura skłania go do myślenia, do przemyślania różnych jej aspektów.
1 2 1
2010-04-11T20:35:55+02:00
Homo sapiens jest najbardziej inteligentynym stworzeniem na ziemi inaczej złowiek rozumny. Jesteśmy osobami które rozwijają swoje umiejętności przez cały życie. Decydujemy za swoją kulture rozwijamy się według własnych cech charateru. Jestesmy sami w stanie okresli co jest dobre a co złe. Kultura nas wyróżnia spośród wielu gatunków. Właśnie Kultura jest decydujacym przystosowaniem homo sapiens.