Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:59:53+01:00
Modyfikacje korzeni , procesu sprzedaży osobistej,liści, łodygi i korzenia,liści, łodygi i korzenia,modyfikacja zachowań i jej metody , teoria uczenia się w praktyce.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-04T00:17:50+01:00
Modyfikacje potranslacyjne:
-Glikozylacja
-N-acetylacja , N-formylacja, N-metylacja
-Obróbka proteolityczna
-Hydroksylacja
-Poli (ADP)-rybozylacja
-Fosforylacja
-Defosforylacja
Modyfikacja zachowań
Modyfikacja genetyczna
Modyfikacji treści
Modyfikacji fizyki
Modyfikacji chemi
1 5 1