2 zadania , prosze szybko !!!!
za obydwa dam naj !!! prosze niech ktoś rozwiąze , moze byc jedno zadanie,wazne zeby cos bylo !

1.Wstaw znak <,= lub > :
_ - to jest miejsce w które wstawić znak :
a) (-5)×(-7,2)×(-9¾)×6½ _ 0
b) (-7¹/₃)×(-3,6)×4×(-3,2)×5²/₅ _ 5
c)4²/₃×(-6½)×0×(-2²/₃) _ -3
d)(-1)³×(-1)⁴×(-1)⁷ _ 1
e) (-12)⁴×(-12)⁵×(-12)³ _ 0
f) (-2)⁷×(-2)³×(-2)⁵ _ 0
g) (-1)⁷ : (-1)² _ (-1)⁶ : (-1)³

2.Oblicz jak najprostszym sposobem [ proszę o obliczenia , nie same wyniki ]
a) ³/₈×(-0,9)×(-¹⁶/₃×10=
b) 5×(-0,25)× 0,2×(-4)=
c) (-2,5) x 0,2 x (-4)=
d) (-6)×(-⁴/₇)ײ/₅×(-7)×⁵/₁₂=
e) (-1¹/₂)×0,06×(-²/₃)×100=

z góry dzieki ;]

2

Odpowiedzi

2010-04-11T20:58:39+02:00
A)<
b)<
c)>
d)>
e)<
f)<
g)=

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:00:16+02:00
A) <
b) >
c) >
d) =
e) <
f)<
g) =