Odpowiedzi

2009-11-03T19:59:49+01:00
Podany tlenek węgla VI jest gazem bezbarwnym, bezwonny, nie podtrzymuje palenia ani sie nie pali. Występuje bardzo powszechnie. Jest to jeden ze składników powietrza w przyrodzie,zawartość bywa zmienna.Tlenek węgla (IV) wytwarza sie w reakcjach spalania organicznych substancji np, węgla,koksu,paliwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:00:43+01:00
Miałam już to na 100% dobrze

ochrona przeciwpożarowa- gaśnice śniegowe
ogrodnictwo- zastosowanie suchoego lodu w chłodniach
medycyna-leczenie zimnem
przemysł spożywczy- zestalony stosyje się do mrożenia i schładzania żywności