Odpowiedzi

2010-04-11T20:35:09+02:00
Orangutan naczelne
dzik parzystokopytne
pawian naczelne
koń parzystokopytne
żyrafa parzystokopytne
tak mi sie zdaje ale nie jestem pewna co do orangutana i pawiana:-//
2010-04-11T20:35:25+02:00
1. Wpisz w google :) ja spisywałam :)

2. orangutan - naczelne
dzik - parzystokopytne
pawian - naczelne
koń - parzystokopytne
żyrafa - nieparzystokopytne

(: pozdro :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:42:18+02:00
1) Regulują liczebność gryzoni, które powodują duże straty w rolnictwie i leśnictwie. Mięso żółwi, węży i krokodyli wykorzystywane jest do celów konsumpcyjnych. W przemyśle farmaceutycznym wykorzystywany jest jad węży, z którego wytwarza się leki przeciwreumatyczne, leki na epilepsję, hemofilię i przeciw nowotworom. Skóra gadów jest również bardzo cennym produktem wykorzystywanym w przemyśle, z którego wytwarza się torebki, buty, paski.

2) orangutan- naczelne
dzik- parzystokopytny
pawian- naczelne
koń- nieparzystokopytne
żyrafa- parzystokopytne