Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T19:59:25+01:00
2009-11-03T20:00:14+01:00
5m=500cm
Odcinek długości 5m jest 100 razy dłuższy niż odcinek równy 5cm
bo 500cm/5cm=100

2dm=20cm=200mm
Odcinek równy 2dm jest 100 razy dłuższy od odcinka długości 2mm
bo 200mm/2mm=100
14 4 14
2009-11-03T20:01:44+01:00
Odcinek długości 5m jest 100 razy dłuższy niż odcinek równy 5cm
Odcinek równy 2dm jest 100 razy dłuższy od odcinka długości 2mm
9 4 9