Reakcje językowe(odpowiedz na pytania w języku angielskim):
1.Chcesz zapytać klolegę,co teraz robi.Jak o to zapytasz?
2.Jak zaproponujesz koledze z Norwegii wspólne oglądanie meczu siatkówki?
3.jesteś w Londynie i jedziesz z koleżanką na jednodniową wycieczkę do Oxford.W jaki sposób zapytasz o ceny biletów w dwie strony?
4.Jedziesz pociągiem.Poproś o zamknięcie okna w przedziale.
5.Jesteś w supermarkecie i nie możesz znaleźć stoiska ze słodyczami.Jak poprosisz o pomoc?
6.Powiedz koledze,że nie powinien palić na terenie szkoły.
7.Jak zapytasz o mozliwość zapłaty kartą kredytową?
8.Odpowiedz na pytanie,co teraz robisz.W jaki sposób to wyrazisz ?
9.Kolega z Włoch mówi,że kupi Ci bilety lotnicze.W jaki sposób wyrazisz swoje niedowierzanie ?
10.Wychodzisz do sklepu.Jak zapytasz mamę,czy jej też coś kupić ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T21:06:08+02:00
1. What are you doing now?
2. Why don't we watch volleyball match together?
3. How much will cost two tickets in both ways to Oxford?
4. Excuse me. Could you close the window, please?
5. Where can I find a candy stand?
6. You shouldn't smoke on school grounds.
7.Can I pay with a credit card?
8.Na przykład : I'm sitting on my bed and doing my homework right now.
9. Really? Why would you do that?
10. Mom, I'm going to shop. Do you need anything to buy?
1 5 1
2010-04-11T21:08:20+02:00
1)Hey, what are you doing Bartek???
2)Cześć moze poglądamy razem mecz piłki siatkowej?
3)hi, I'm sorry at what price are the tickets for the two Oxwordu Global Site
4)I apologize if you are able to close the window?
5)Excuse me where can I find a candy stand?
6)You should not smoke on school premises
7)Can I pay for purchases by credit card?
8)I watch the volleyball match with my friend from Norway.
The match is really superv
9)Naprawde kupisz mi bilet do Norwegi!!!??? Strasznie sie ciesze dziękuje!!
10)Mom, you need something from the store?

Mam nadziej ze pomogłam:)
1 5 1