Odpowiedzi

2009-11-03T20:02:04+01:00
Nauka języka zaborców ( np Niemiecki)
Zakazanie mowienia w jezyku polskim
Zamykanie wydawnictw itd.
2 1 2
2009-11-03T20:05:23+01:00
Nauczyciele tępili polski język, smiali sie z polskiej kultury
kary bicie i poniżanie za oznakami polskości
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:05:55+01:00
METODY RUSYFIKACJI:
-zakaz muwienia po polsku
-zakaz posiadania w domu polskiej literatury
-okazywanie ucznią sympati w szkołach przez nauczycieli rosyjskich
-wrazie konfliktu ucznia z nauczycielem polakiem bezwzględne stawanie po stronie gimnazjalisty
-ignorowanie wykroczeń pozadyscyplinarnych i moralnych
-surowe tępienie przestępstw
3 4 3