Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:39:47+02:00
Bardzo duże stężenie CO2, które powoduje śmierć organizmów.
no i jeszcze
Frakcje stałe w postaci pyłów, popiołów, sadzy, związków metali ciężkich
I chyba jeszcze sporo związków siarki, bo w takim pożarze dużo zwierząt się pali.
24 2 24
2010-04-11T20:40:49+02:00
Zanieczyszczenia powietrza są głównymi przyczynami globalnych zagrożeń środowiska. Najczęściej i najbardziej zanieczyszczają atmosferę: dwutlenek węgla, dwutlenek siarki, tlenki azotu oraz pyły.

17 4 17