Odpowiedzi

2010-04-11T20:40:25+02:00
Cud miód i orzeszki
ósmy cud świata Cuda wyrabiać, wyczyniać niemożliwy Cud To był Cud
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T20:44:03+02:00
*"Cud gospodarczy" - zdecydowana poprawa sytuacji gospodarczej jakiegoś państwa.
*"Coś graniczy z cudem" - w coś trudno uwierzyć
*""Cud boski" - szczęśliwy traf
*"ósmy cud świata" - coś wyjątkowego, niezwykle pięknego.
3 4 3