Odpowiedzi

2009-11-03T20:01:31+01:00
Pod koniec ponieważ przemienia sie w penergię kinetyczną
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T20:02:05+01:00
Pod koniec maleje szybciej ponieważ jeśli piłka spadam wytraca wysokość a energie potencjalną mają ciała podniesione na jakąś wysokość czyli czym mniejsza wysokośc tym mniejsza energia potencjalna :)
2 4 2
2009-11-03T20:02:44+01:00
Jeśli rozpatrzymy zasadę zachowania energii to wyjdzie coś ciekawego

E = Ep + Ek
E = mgh + mv²/2

h = V₀∙t + (g∙t²)/2

tak więc wysokość jest kwadratową funkcją czasu. Im większy czas trwania lotu, tym większy jest czas a tym samym h mniejsze
1 3 1